Forum Dołącz do nas - zarejestruj się! Uwaga! Ten serwis używa cookie -więcej-
» Mini-blog

s24.pl > Kolarstwo > Mini-blog

[PZKol/Andrzej Piątek] "Jeden cel, jedna drużyna" » - Po prawie 30-godzinnej podróży wróciłam do domu. W drodze powrotnej obyło się bez przygód, w przeciwieństwie do podróży na mistrzostwa świata. Wtedy już było blisko ale utknęliśmy w Bostonie, ponieważ nie zdążyliśmy na samolot...

[PZKol/Andrzej Piątek] "Medal, o którym tak bardzo marzyłam!" » - Cześć. Tym razem krótko o moim starcie w Mistrzostwach Świata w Richmond. Już przed samym wylotem choroba pokrzyżowała moje plany. Temperatura, ból głowy, gardła i katar.....

[PZKol/Andrzej Piątek] "Cel - kwalifikacja na Igrzyska" » - Cześć wszystkim. Sezon szosowy praktycznie się już dla mnie skończył, czas na tor. Przede mną Mistrzostwa Europy w Szwajcarskim Grenchen. Chciałbym poprawić wynik z zeszłego roku, kiedy to zająłem czwarte miejsce w omnium, przegrywając medal o całe 2 punkty...

[s24.pl/Dariusz Krzywański] "Wygrałam z własnym organizmem" » - Sezon zbliża się już ku końcowi. Moje ostatnie starty traktuje typowo treningowo. W miniony weekend w Obiszowie odbyły się Mistrzostwa Polski w Maratonie MTB. Do ostatniej chwili zastanawiałam się czy wystartować czy nie, bo nie ukrywam że jestem już zmęczona sezonem...

[s24.pl/Dariusz Krzywański] "Nie udało się, trudno, idę dalej do przodu" » - Ostatni miesiąc był dla mnie bardzo aktywny. Niedługo po Pucharze Polski w Tuchowie na ponad miesiąc wyjechałam z domu. Byłam na pechowym dla mnie wyścigu kat. 1 UCI w Szwajcarii - znowu możliwości walki z najlepszymi pozbawił mnie defekt - w obydwu butach odkręciły mi się bloki.....

[s24.pl/Dariusz Krzywański] "Mój klub został najlepszym" » - Sezon powoli zbliża się ku końcowi. Ostatnia edycja Pucharu Polski już za mną, szkoda, że w finale zabrakło szczęścia. Nawet prowadząc wyścig przez pięć rund i mając wypracowaną przewagę nie można być pewnym zwycięstwa.....

[Poland Bike/Zbigniew Świderski] "Przed nami Torówkami Mistrzostwa Polski" » - Ja również dołączam do grona "mini-blogerów", za co oczywiście bardzo dziękuję "s24"...

[s24.pl/Dariusz Krzywański] "Moja forma wołała o pomstę" » - Witam wszystkich ponownie! W ostatnim czasie pozwoliłam sobie na mały odpoczynek.....

[s24.pl/Dariusz Krzywański] "O startach szosowych wolę zapomnieć" » - Hej, dawno mnie tutaj nie było, a sezon niebawem się kończy. Za mną już najważniejsze imprezy w tym sezonie takie jak Mistrzostwa Polski i Mistrzostwa Europy...

[s24.pl/Dariusz Krzywański] "Trzeba się z nami liczyć" » - Witam wszystkich czytelników portalu s24.pl. Rozpoczęłam właśnie ostatnią część sezonu, pora więc na podsumowanie kilku miesięcy ścigania...

[Agnieszka Skalniak] "Wiedziałam, że walczę o złoto" » - Witam wszystkich sympatyków kolarstwa :-) W ciągu ostatniego miesiąca razem z moją drużyną TKK Pacific wzięłam udział w dwóch etapówkach UCI, by jak najlepiej przygotować się do Mistrzostw Europy...

[s24.pl/Dariusz Krzywański] "Tego właśnie bardzo potrzebowałam" » - Od trzech tygodni, które minęły od mistrzostw Polski w Sławnie, trenuję w domu, na dobrze mi znanych terenach. Poza możliwością wszechstronnego treningu kolarskiego, po kilku latach przerwy, mogłam też spotkać się ze znajomymi w środku sezonu, a to bardzo miłe urozmaicenie treningów...

[s24.pl/Dariusz Krzywański] "Trzydniówka w Grudziądzu" » - Naprawdę kocham kolarstwo, prędkość na rowerze szosowym i rywalizację w peletonie. Z wyścigów staram się czerpać jak najwięcej radości, przymykam oczy na ewentualne niedociągnięcia, doceniając starania organizatorów i cieszę się, gdy ktokolwiek w Polsce wychodzi na trasę pokibicować...

[s24.pl/Dariusz Krzywański] "Powrót do źródeł" » - Aż dwa miesiące minęły od mojej ostatniej aktywności na mini-blogu. Sporo się działo, tyle że niestety raczej nie tak jak chciałam...

[s24.pl/Dariusz Krzywański] "Mój życiowy sukces" » - Witam Wszystkich serdecznie! Od mojego ostatniego wpisu sezon rozkręcił się na dobre, a jeden z docelowych startów, jakim były Mistrzostwa Polski, już za nami!..

Sondaż
Czy uważasz, że Tour de Pologne kobiet to dobry pomysł?
Tak, to znakomity pomysł, dzięki któremu kolarstwo kobiet w Polsce wiele zyska! Nie wiem, wszystko zależy jakie gwiazdy będą przyjeżdżać do Polski... Nie, ale tylko dopóki nie wejdzie do kalendarza najwazniejszych wyścigów kobiet na świecie To się nie uda